درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه دی وی آر 16 کاناله یکی از جدیدترین و قابل اعتماد ترین DVR ها برای سیستم نظارت امنیتی شماست. این یکی از آخرین DVR های است که پنج تکنولوژی متفاوت را برای ایجاد یک سیستم امنیتی متنوع تر ارائه می دهد. ضبط کننده 16 کانال قادر به کار با دوربین های HD-CVI، HD-TVI، AHD، Analog و IP است! شما می توانید تا 16 دوربین که با استفاده از تکنولوژی کواکسیال (CVI، TVI، AHD، آنالوگ) و 16 دوربین IP شبکه برای حداکثر 32 دوربین استفاده می کنند را ضبط کنید! مجموع 32 دوربین را با استفاده از ترکیبی از آنالوگ و آی پی یا تمام 32 دوربین IP با حداکثر 12 مگابایت در هر پهنای باند 128 مگابیت در ثانیه، متصل کنید.

این ضبط کننده قدیمی و ضبط کننده بزرگ با تصاویر پیکسل نیست این یک DVR است که می تواند تا 32 دوربین IP فوق العاده با کیفیت بالا ارائه دهد که دارای وضوح عالی است و به این معنی است که شما باید فضای ذخیره سازی مناسب برای داده های خود را داشته باشید. با داشتن اتاق تا هشت هارد ساتا با 8 تبلت، این ضبط کننده کامل 2U می تواند تا 64 تبلت ذخیره سازی هارد درایو داشته باشد که ما می توانیم همزمان با DVR خود آن را نصب، پیکربندی و تست کنیم. گزینه های دیگر نیز مانند پورت eSATA اختصاصی وجود دارد، بنابراین شما می توانید یک درایو خارجی و 4 پورت USB را که می توانید درایو فلش را وصل کنید، به طوری که شما می توانید به راحتی کپی و به اشتراک گذاری بخش های کوچکتر از فیلم ضبط شده خود را به عنوان شما نیاز دارید وجود دارد.

این DVR با اجزای با کیفیت مانند پردازنده های اینتل و سیستم لینوکس تعبیه شده و از تمامی کارهای سخت مراقبت می کند. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که تنظیمات و برنامه های خود را با OSD (صفحه نمایش روی صفحه نمایش) پیکربندی کنید و مطمئن شوید که به یک شبکه متصل شده اید تا بتوانید سیستم نظارت امنیتی خود را از هر نقطه از جهان ببینید و تا زمانی که اینترنت داشته باشید ارتباط. با استفاده از تجزیه و تحلیل ویدئویی هوشمند ساخته شده است که IVS (سیستم ویدئو هوشمند) را تشکیل می دهد.


لینک منبع

  • eshel
  • ۰
  • ۰

دوربین دام

امروز ما برخی از بینش های مربوط به یک دوربین دام یا گنبدی، نحوه کارکرد و دلایل انتخاب دوربین های گنبدی را به اشتراک می گذاریم.

دوربین گنبدی چیست؟

دوربین های امنیتی گنبد نام خود را برای مکان های گنبد شکل می گیرند که برای شبیه سازی تمام عناصر طراحی شده اند. دوربین های مدار بسته گنبدی به طور گسترده در داخل و خارج از خانه، در سقف، در فروشگاه های خرده فروشی، هتل ها و غیره استفاده می شود.


با توجه به شکل گنبد، برای شما (خصوصا دزدان و مزاحمان بالقوه) تقریبا غیرممکن است که جهت مشخصی که دوربین نظارت گنبد در آن قرار دارد، مشخص شود.

چگونه دوربین های امنیتی گنبد کار می کنند

دوربین های امنیتی گنبد با چراغ های مادون قرمز LED برای کار با نور کم و یا بدون نور، مانند دوربین Reoport RLC-422 گنبد IP، که می تواند تا 100ft در تاریکی با 24pcs مادون قرمز LED را ببینید.


برای دوربینهای امنیتی گنبد سیمی، آنها می توانند آب قدرت و سیگنال های ویدئویی را از طریق کابل CAT5 یا CAT6 ارسال کنند. سپس شما می توانید دوربین های گنبدی CCTV از هر نقطه از دستگاه های تلفن همراه خود را از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنید.


از سوی دیگر، دوربین های امنیتی گنبد گنبدی، سیگنال های ویدئویی را به صورت بی سیم در شبکه Wi-Fi ارسال می کنند و موجب صرفه جویی در وقت شما می شود تا سیم های خراب و حفره های حفاری را بسوزانید (یک آداپتور برق مورد نیاز است).

6 مزایای استفاده از دوربین های امنیتی گنبد

دلیل 1: تنوع و تنوع

دوربین های امنیتی گنبد در اشکال و اندازه های مختلف قرار می گیرند.

از لحاظ فنی، دوربین های گنبد می توانند با دید شبکشی IR یا سایر تکنولوژی های پیشرفته مانند ویژگی های زوم پانل زاویه، سنسور حرکت یا سنسور حرارتی بسته بندی شوند.

ز لحاظ ظاهر، دوربین های نظارت گنبدی دارای گنبدهای ثابت و یا متحرک هستند.

و همان مفهوم دوربین های امنیتی گنبدی در فضای باز به این معنی است که آنها متولد می شوند تا انواع مختلفی باشند که نه تنها نشان دهنده انواع طرح های ذکر شده در قبل است بلکه کاربرد عملی در زمینه های مختلف مانند جاده های متقابل، پارکینگ، سوپر مارکت، حیاط خلوت و غیره.

برای مثال، دوربین های گنبدی دوربین مداربسته به طور گسترده ای در مناطق عمومی و مناطقی که مردم اغلب جمع می شوند مانند ایستگاه های راه آهن، میدان ها استفاده می شود.

دلیل اصلی انتخاب سیستم های دوربین مداربسته گنبد از این واقعیت است که آنها منحصرا واجد شرایط مسئول نظارت بر منطقه گسترده هستند، به ویژه اگر آنها با سنسور فوق العاده پیشرفته و با وضوح بالا مانند 20MP و یا 50MP.

دوربین های امنیتی گنبدی در فضای باز برای مناطق مسکونی به طور گسترده ای برای نظارت بر مناطق بزرگتر مانند گاراژ جداگانه، پارکینگ یا حیاط خلوت استفاده می شود. دوربین های مدار بسته گنبد داخلی در اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری استفاده می شود.

دلیل 2: زاویه گسترده

دوربین های امنیتی به شکل گنبدی یا گنبد در فضای باز یا گنبد داخلی، می توانند به دوربین های نظارتی پانورامیک تبدیل شوند که با چند سنسور بسته بندی می شوند.


دوربین های PTZ دوربین های گنبدی با دوربین های زاویه فوق العاده ای ساخته شده اند که زمینه هایی را فراهم می آورند و میدان های دید را به میزان قابل توجهی به 180 درجه یا 360 درجه می رسانند.

دلیل 3: مقاوم در مقابل انفجار

علاوه بر این، دوربین های امنیتی گنبد بیرونی، برای مقاومت در برابر شرایط سختی مانند بارش باران تولید می شوند.

دلیل 4: محرمانه و کم مشخصات

یکی دیگر از دلایل محبوبیت دوربین های گنبد امنیتی این است که آنها به راحتی قابل توجه نیستند،  مخصوصا برای درب ورودی، نظارت کلیسا، عابران پیاده یا بازدیدکنندگان یا مکان هایی که شما انتظار ندارید دیده شود یا فورا از وجود آن آگاه باشند.

دلیل 5: درخواست هنری

بسیاری از صاحب خانه ها دوربین های امنیتی گنبد را ترجیح می دهند صرفا از لحاظ ظاهری چون هنرمندانه محسوب می شوند. به خصوص دوربین های امنیتی گنبد سفید رنگ، می توانند به راحتی با تنظیمات مانند دیوارهای سفید سنگ آهک و گچ سقف مخلوط شوند.

این امر می تواند توضیح دهد چرا بسیاری از مشتریان مستعد نصب دوربین های امنیتی گنبدی در داخل خانه هستند.

دلیل 6: نصب

نصب بین Bullet و PoE دوربین های نظارتی گنبد به نحوی شبیه به یکدیگر هستند، زیرا هر دو نوع نیاز به قرار دادن براکت روی سطح و پیچ قبل از نصب دارند.


اما دوربین های امنیتی سیمی یا بی سیم دیجیتال، تفاوت هایی را ایجاد می کنند که برخی از حفاری ها را در دیوار و سیم های پیچیده در اطراف خانه انجام می دهد.

با این حال، دوربین های امنیتی گنبد گنبدی هیچ ارتباطی به انتقال ویدیو ندارند و بیش از شبکه Wi-Fi عمل می کنند.


یکی از تفاوت های آشکار این است که برخی از دوربین های امنیتی گنبد در فضای باز نمی توانند به راحتی پس از نصب سقف نصب، زاویه ی نقطه ی ذره را تنظیم کنند، در حالی که می توان آن را به راحتی تنظیم یا خنثی کرد.

دلیل 7: نظارت روزانه و شبانه

دوربین های امنیتی گنبد مادون قرمز می توانند در هر روز و شب، حتی در تاریکی مطلق، اموال خود را حفظ کنند. به لطف LED های مادون قرمز ساخته شده، دوربین های امنیتی گنبد در فضای باز می توانند تصاویر واضح و روشن بدون نور محیط را ارائه دهند.


با وجود مزایای بسیاری از دوربین های گنبدی، هر دوربین دیجیتال در فضای باز اگر به خوبی نگهداری نشود، می تواند به راحتی تبدیل به یک جسم بالقوه برای صفحات عنکبوت باشد، بنابراین نگهداری و تمیز کردن منظم روی سطح دوربین های امنیتی ضروری است تا طول عمر آنها را در طول مسیرهای طولانی افزایش دهیم.


لینک منبع


  • eshel
  • ۰
  • ۰

کرکره اتوماتیک پلی کربنات یک طراحی خاص با میله های فولادی تقویت شده بین پانل ها است. 

مواد اولیه کرکره های برقی شفاف پلی کربنات می باشد که عموماً وارداتی می باشد تیغه های پلی کربنات با ضخامت استاندارد 5mm ، 3mm ، 2mm و همچنین 3mm با ضخامت 5mm در لبه های بیرونی تولید می شوند.

ترکیبی از دید بالا با قدرت استثنایی پرده های پلی کربنات برای فروشگاه هایی که می خواهند کالاهای ارزشمندی را در نمایشگاه ها مانند جواهرات حفظ کنند، ایده آل است. همچنین، این کرکره ها انتخاب خوبی برای مکان هایی هستند که نیاز به امنیت بالاتری دارند، به عنوان مثال بانک ها.

طرح کلی کرکره اتوماتیک پلی کربنات، چشم انداز درخشان و روشن است که عمدتا برای استفاده در  فروشگاه مجلل، بازی های خرید، میله ها، رستوران ها، ساختمان های عمومی و هر ورودی دیگر که امنیت از طریق شاتر لازم است، طراحی شده است.


درب کرکره ای پلی کربنات مزایای زیادی دارد:


دید عالی: شفافیت 80-90٪


ایمنی و امنیت: عملکرد مقاومت پلی کربنات 200 برابر قویتر از شیشه معمولی است، 30 برابر شیشه های آلی.


حفاظت UV: می تواند به طور موثر 80 درصد از ماوراء بنفش خورشید را قطع کند


مقاومت در برابر آب و هوا: هنوز هم پایداری مواد شیمیایی فیزیکی را در محدوده -40 تا 120 ℃، عمر مفید در فضای باز از 20 سال، زندگی در محیط داخلی تا 30 سال حفظ می کند.


ذخیره انرژی


عایق صدا: 3-4DB بهتر از شیشه است


عایق حرارت: 10 برابر بهتر از شیشه معمولی است


جلوه تبلیغاتی: 24 ساعت / 7 روز


محیط زیست: مطابق با ROHS، PC می تواند بازیافت شود.


بازدارنده آتش و خود خاموش: شعله عقبنشینی کلاس I


.عوامل تاثیرگذار بر قیمت تیغه های پلی کربنات:

  1. کیفیت و برند مواد اولیه آن
  2. ضخامت تیغه شفاف و وزن هر متر مربع آن
  3. جنس لوله و یا زوار بین تیغه ها و رنگ آن

  • eshel
  • ۰
  • ۰

درب سکشنال پارکینگی

درب سکشنال پارکینگی یک محصول عالی با غلطک های بسیار صاف، در طرح و رنگ های متنوع و در ابعاد گوناگون و استاندارد در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها موجود است. با توجه به پیکربندی ساده آن، درب های گاراژ ما حداکثر فضای خود را در گاراژ خود می سازند، به این معنی است که شما می توانید اتاق بیشتری برای ماشین و هر چیز دیگری که بخواهید امن نگه دارید. 

تعدادی از دلایل خوبی برای انتخاب یک درب گاراژی مقطعی وجود دارد، که از سطح بالایی از عملی بودن، عایق بندی و امنیت آنها به طیف گسترده ای از گزینه های سبک و رنگ که در دسترس هستند، وجود دارد. درب های گاراژ بخش در قسمت های پانل درب های جداگانه تولید می شود، از این رو نام و هر بخش به صورت جداگانه با هم باز می شود و یا بسته می شود. آنها اغلب برای راحتی بیشتر اتوماتیک می شوند.

از لحاظ تطبیق پذیری، درب های گاراژ بخش هایی می توانند به صورت گاراژ برای تقریبا هر اندازه یا شکل، مانند مستطیل شکل یا چارچوب، ساخته شوند، و این باعث می شود که راه حلی تر برای بسیاری از خانه ها باشد. آنها به طور قابل توجهی متفاوت از درهای سنتی گاراژ هستند و راحتی و سهولت استفاده را ارائه می دهند.


آنها برای مسافت های طولانی و مشکلات پارکینگ ایده آل هستند زیرا شما می توانید آنها را به درستی پارک کنید.

درب های دسته ای جمع و جور، صرفه جویی در فضا و در نتیجه فضای موجود خود را به حداکثر برسانند.

باز عمودی نه به بیرون

ایده آل برای فضاهای تنگ و اگر سر و صدا یک مسئله در گاراژ شما است.

درب های گاراژ بخش به صورت دستی یا یک گزینه اتوماتیک در دسترس هستند که زندگی راحتی را با لمس یک دکمه فراهم می کند

آنها یک گزینه عالی برای باز کردن گاراژ و در همه اندازه ها و بسیاری از رنگ های مختلف در دسترس هستند.

تمام درب های گاراژ بخش می توانند گزینه های الکتریکی را انتخاب کنند. نسخه های عایق شده عموما کارخانه ای با موتور الکتریکی برای عملیات اتوماتیک می آیند.

درب گاراژ بخش ما در طیف گسترده ای از پوشش ها و رنگ های موجود برای انتخاب شخصی شما در دسترس است.

درب های غلتکی ارائه حفاظت از آب و هوا بسیار خوب است.

درهای گاراژ بخش تعادل خوبی از سبک، ایمنی و امنیت ارائه می دهد.


لینک منبع 1

لینک منبع 2

  • eshel
  • ۰
  • ۰

دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox

 در حالی که دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox ، هیچ حفاظت تضمین شده ای در برابر سرقت، آتش سوزی یا سایر موارد اضطراری ارائه نمی دهند،در حالیکه بسیار ایمن می باشد (گزینه های آتش و اضطراری فقط در برخی از مدل های دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox موجود هستند). این به علت تعدادی از دلایل، از جمله محدود بودن به نصب و یا موقعیت نادرست یا نامناسب، محدودیت های سنسور، عملکرد باتری، قطع ارتباط سیگنال بی سیم، تعمیر و نگهداری نامناسب یا احتمال خطوط سیستم یا خطوط تلفن همراه به خطر می افتد و یا دور می شود. در نتیجه، دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox نشان نمی دهد که سیستم زنگ خطر و یا محصول(ها) از آسیب های شخصی یا اموال جلوگیری می کند یا در همه موارد هشدار یا حفاظت کافی را فراهم می کند.

بنابراین دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox همراه با این محصول باید به عنوان یکی از ابزارهای موجود برای کاهش خطر و یا آسیب سرقت، آتش سوزی و یا موارد اضطراری دیگر محسوب شود، اما این موارد به جز پوشش بیمه، دستگاه های آتش سوزی محدود نمی شود.ما همچنین به شدت به شما توصیه می کنیم به طور منظم سیستم های امنیتی خود را حفظ کرده و از پیشرفت های جدید و پیشرفته دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox مطلع شوید. سیستم امنیتی دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox برای کارکردن با سیستم های تلفن سنتی طراحی شده است. برای کسانی که از پانل زنگ پارادوکس استفاده می کنند به یک سیستم تلفنی غیر سنتی مانند Voice over Internet Protocol (VoIP) متصل می شوند که سیگنال صوتی را از تلفن شما به یک سیگنال دیجیتالی که از طریق اینترنت پخش می شود، آگاه باشید که سیستم امنیتی شما ممکن است به اندازه سیستم تلفن سنتی کارآیی نداشته باشد. فروش دستگاه دزدگیر پارادوکس به صورت گسترده در حال انجام است. دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox از بهترین دستگاه های ضد سرقت است.

بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم که درباره این و دیگر محدودیت های مربوط به اجرای یک سیستم امنیتی در VoIP یا سایر سیستم های تلفن غیر سنتی با شرکت نصب و راه اندازی خود صحبت کنید. آنها باید قادر به ارائه یا توصیه اقدامات برای کاهش خطرات و درک بهتر شما باشند.

  • eshel
  • ۰
  • ۰

درب سریع صنعتی

تولید درب سریع صنعتی و درب اتوماتیک با سرعت بالا امروزه بسیار رونق گرفته است.درب سریع صنعتی،درب سکشنال پارکینگی، درب های انعطاف پذیر انعطاف پذیر، درب سشکنال صنعتی ، پرده های پی وی سی، دیوارهای پارتیشن، پلاستیک انعطاف پذیر، نوارهای جاده ای و صفحات جوش از انواع متفاوتی است.

شما می توانید در میان مجموعه ای از محصولات مانند درب سریع صنعتی بسته بندی بالا و یا درب رولی، پرده نوار، درب های پلی اتیلن و غیره را انتخاب کنید. برای اطمینان از حداکثر امنیت و قابلیت اطمینان در درب سریع صنعتی همه محصولات ما مطابق با مقررات است. برای درب های داخلی در صنعت و خرده فروشی، درب رول با سرعت بالا اغلب کارآمد است. درب سریع صنعتی در درجه اول برای بهینه سازی جریان عملیات، بهبود محیط کار، افزایش ایمنی شخصی یا صرفه جویی در انرژی نصب می شوند. با بهره گیری از عملکرد صحیح و طراحی قوی درب سریع صنعتی، به طور موثر، پیش نویس، گرد و غبار و نویز را محافظت می کند.

یک درب سریع صنعتی حفاظت از ما دارای دوام طولانی و کم هزینه های عملیاتی است. به عبارت دیگر، این سرمایه گذاری طولانی مدت و قیمت درب سریع صنعتی مقرون به صرفه است. درب سریع صنعتی را می توان با توجه به نیازهای شما سفارشی کرد و می توان آن را در اندازه های 4x3،5 متر سفارش داد.

درب جمع و جور است و می تواند نزدیک به محل کار قرار گیرد. حسگرهای بدون لمس، به خوبی در داخل قاب محافظت شده، درب ورودی را نظارت می کنند. قاب تنها 80 میلی متر عرض دارد. طراحی مقاوم با چند بخش باعث می شود میلیون ها حلقه باز با حداقل تعمیر و نگهداری. درب سریع صنعتی حفاظت دستگاه دارای کنترل انعطاف پذیر است که می تواند برای تمام انواع توابع عملیاتی برنامه ریزی شود. درب سریع صنعتی برای کنترل از راه دور نیز می تواند طراحی شود و می تواند با گزینه ی UPS مجهز شود که اجازه می دهد درب سریع صنعتی حتی در صورت قطع برق باز شود.

  • eshel
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی طراحی شده برای استفاده فشرده در فضای باز بزرگ. این اجازه می دهد تا عبور صاف از کالاها، و به لطف میله های افقی تقویت کننده، در برابر شرایط نا مناسب هواشناسی از جمله باد قوی محافظت می کند. از انواع درب اتوماتیک صنعتی می توان به درب سریع صنعتی و درب سکشنال صنعتی اشاره کرد.

ویژگی های اصلی درب اتوماتیک صنعتی

پرده تقویت شده با میله های افقی برای افزایش مقاومت باد در درب اتوماتیک صنعتی است. با توجه به حجم کم پهنای درب اتوماتیک صنعتی، می تواند بیشتر از فضای موجود استفاده کند. جنس درب اتوماتیک صنعتی ورق فولادی با رنگ RAL یا فولاد ضدزنگ با لعابی اختیاری است.بوم پی وی سی در رنگهای مختلف یا چاپ روی صفحه شخصی در درب اتوماتیک صنعتی در دسترس است.

درب اتوماتیک صنعتی گزینه ای برای پانل های بینایی شفاف است. با فشار دادن دستگیره های درب اتوماتیک صنعتی، کشیدن یا کشیدن درب ها و بستن درب ها بعد از گذراندن: این می تواند همه بارها مزاحم باشد. مردم اغلب فراموش می کنند که درب اتوماتیک صنعتی را پس از خودشان ببندند. برای بعضی افراد، برای مثال، باز کردن درب و سپس بسته شدن آن غیر ممکن است، برای کاربران صندلی چرخدار، کودکان، افراد مسن یا معلولین. درب های اتوماتیک دسترسی راحت به ساختمان ها را فراهم می کنند، چیزی که به طور فزاینده ای قدردانی و حتی انتظار می رود.درب اتوماتیک صنعتی اجازه دسترسی، خروج و عبور از ساختمان ها را در بسیاری از ساختمان ها بدون دسترسی مدرن می دهد. آنها مخصوصا برای ساختمان هایی با حجم زیاد پایینی مناسب هستند. آنها در حال حاضر عملا استاندارد در بخش های زیر محسوب می شوند. سیستم های درب اتوماتیک صنعتی برای انواع درب ها، چه بزرگ یا کوچک، سنگین و یا نور، در دسترس هستند. علاوه بر این، تقریبا هر طراحی قابل تصور امکان پذیر است: تمام شیشه، قاب، چوبی، آلومینیوم یا فولاد، همه گزینه ها هستند. قیمت درب سریع صنعتی ما نسبت به سایر فروشندگان مناسب تر است.

  • eshel
  • ۰
  • ۰

کرکره برقی شفاف

طراحی و ساخت کرکره برقی شفاف  اجازه می دهد تا حداکثر قدرت و انعطاف پذیری افزایش یافته، و کرکره برقی شفاف را آسان نصب کنید. مواد پلی کربنات همراه با لوله های آلومینیومی قدرت بیشتری نسبت به فولاد ایجاد می کنند و ساختار طراحی مقاومت بیشتری را در برابر حمله ای ایجاد می کند.


با استفاده از Hybrid Shutters،(کرکره اتوماتیک پلی کربنات) از چوب واقعی با کیفیتی طولانی مدت از مواد مدرن لذت ببرید. با تشکر از یک روش رسم خاص، کرکره برقی شفاف گرما و شخصیت چوب جامد را تقلید می کنند اما در طول زمان زیبایی خود را حفظ می کنند، حتی در شرایط آب و هوایی مرطوب و یا سخت حفظ می کند.. مراقبت از کرکره برقی شفاف آسان است؛ گرد و غبار نور با پارچه نرم و خشک،به راحتی تمیز می شودکرکره برقی شفاف ساخته شده با مواد پلی استاتیک مقاوم در برابر UV، سایه هرگز پیچ و تاب، کرک، محو شدن، تراشه، پوست و یا تغییر رنگ است. 

از ویژگی های کرکره برقی شفاف به موارد زیر اشاره می کنیم:

* دید عالی

* ایمنی و امنیت

* اشعه ضد UV

* عایق حرارتی

* ذخیره انرژی

* ظاهر ظریف

* مقاومت بالا مقاومت

کرکره های چوب واقعی، زیبایی بی نظیر چوب چوب طبیعی را ارائه می دهند، در حالی که چوب کرکره ای چوبی یک جایگزین مقرون به صرفه و با دوام است. کرکره برقی شفاف کنترل نور و کنترل عایق را فراهم می کنند. محصولات ما شامل کرکره برقی شفاف و یا کرکره اتوماتیک پلی کربنات یک انتخاب ایده آل برای استفاده در مراکز، هتل ها، پارکینگ ها، فرودگاه ها، استادیوم ها، مدارس، بیمارستان ها، کافه تریا و سایر برنامه های داخلی و خارجی است.قیمت خرید کرکره برقی شفاف به صورت اپ دیت در سایت قرار دارد.

اگر امنیت و زیبایی دارید که می خواهید از دارایی های ارزشمندی خود محافظت کنید، محصولات ما (کرکره برقی شفاف ) با نیازهای شما ملاقات می کنند یا از آنها غلبه می کنند. کرکره برقی شفاف می تواند مشبک های رولینگ شما، شمارنده یا پرده های پائین، و مشبک های جانبی را به مشخصات خود بفرستد و نصب، قطعات و خدمات را بسازد.


  • eshel
  • ۰
  • ۰

درب سکشنال پارکینگی

درب سکشنال پارکینگی و یا درب سکشنال صنعتی بخش باز و بسته به صورت عمودی، به معنی فضای اطراف باز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این مناسب برای پارکینگ های کوتاه و یا راه های درایو است، انتخاب گسترده ای از درب های فولادی مقطعی درب جلو و درب های فولادی عایق شده برای برآورده کردن برنامه های کاربردی که در آن دوام، قابلیت اطمینان و اقتصاد اولویت اصلی هستند، در دسترس است..اجازه می دهد وسایل نقلیه در برابر درب بدون پارک کردن، بدون نیاز به فضا برای 'نوسان' در هنگام باز کردن درب سکشنال پارکینگی. پانل های درب در بالای باز و سپس به پشت سر گاراژ انتقال می گردد. هنگامی که نصب و دقیق مشخص شده، بر خلاف سایر انواع درب سکشنال پارکینگی، مقطعی می تواند ارتفاع و عرض کامل درایو را ارائه دهد. این یک راه حل ایده آل برای گاراژهایی است که نیاز به وسایل نقلیه وسیع دارند یا دارای ابعاد دسترسی محدود هستند. درب سکشنال پارکینگی و درب سریع صنعتی  یا درب های بخش عمدتا از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند، اگر چه درب های آلومینیومی و چوبی در دسترس هستند. اکثر تولیدکنندگان با استفاده از درب های فولادی خود، چوب را پوشش می دهند و عایق بندی و امنیت فولاد را با ظرافت زیبایی که فقط چوب می تواند تحویل دهد، ارائه می دهد.مجموعه ای از پروفیل پانل درب، ردیابی و سخت افزار و گزینه های تخصصی به شما اجازه می دهد که این درب ها را به دلخواه خود تغییر دهید. تمام درب سکشنال پارکینگی عایق بندی شده توسط مرکز درب گاراژ، CFC آزاد، فوم پر شده و منحصر به فرد با ساخت و ساز پانل فولادی گالوانیزه دو طرفه ساخته شده است. ما پانل های تک پوستی را با پلی استایرن که به داخل صورت بسته است، عرضه نمی کنیم. ساختار پانل ضخیم 42 میلیمتر قدرت باورنکردنی را فراهم می کند. قیمت درب سکشنال پارکینگی به صورتی برای مشتریان قرار گرفته است که همه افراد بتوانند تهیه نمایند.

افزایش قابل توجهی در تقاضا در ابعاد درب سکشنال پارکینگی  طبقه ای طراحی شده، تولید کنندگان را برای تولید درهای ساخته شده با انعطاف پذیری برای استفاده از تقریبا هر ماده ای روی چهره جلو طراحی کرده است. درهای بخش "نمای" ارائه شده توسط Hormann سازگار با یک درب تجاری است، با مکانیسم اقتباس شده است که به مشتری یا پیمانکار اجازه می دهد تا چوب و سایر مواد را روی چهره جلو بیاورد.خدمات با کیفیت بالا، خدمات عالی و برنامه های تعمیر و نگهداری اختیاری به زندگی دراز، هزینه های نگهداری کم و حداکثر بهره وری کمک می کند.  این به این معنی است که شما می توانید بیانیه جسورانه ای را در طراحی بنویسید و یا به راحتی درب را به بقیه ساختمان متصل کنید.

  • eshel
  • ۰
  • ۰

کرکره اتوماتیک پلی کربنات

کرکره اتوماتیک پلی کربنات یک طراحی خاص با میله های فولادی تقویت شده بین پانل ها است. طراحی و مواد ما پنجره های پلی کربنات را بسیار قوی و مقاوم در برابر ورود مجبور. کرکره ایده آل برای نمایش اشیاء با ارزش در پشت. ترکیبی از دید بالا با قدرت استثنایی پرده های پلی کربنات ما را برای فروشگاه هایی که می خواهند کالاهای ارزشمندی را در نمایشگاه ها مانند جواهرات حفظ کنند، ایده آل است. همچنین،کرکره اتوماتیک پلی کربنات انتخاب خوبی برای مکان هایی هستند که نیاز به امنیت بالاتری دارند، به عنوان مثال بانک ها.

چند نوع کرکره پلی کربنات :

 نما و Clearlook و کرکره اتوماتیک ساختمان هر دو از همان مواد عمیقا غیرقابل شکست ساخته شده اند، اما تفاوت ها وجود دارد:

تفاوت نما و Clearlook

شاتر غلتکی نما از پانلهای کرکره برقی اتوماتیک پلی کربنات ساخته شده است (برای پرده های پهن تر از 3 متر، پانل ها به صورت افقی با قطعات آلومینیوم متصل می شوند). پانل هایی که در بالای باز هستند نزدیکتر می شوند، در حالی که پانل های نزدیک به پایین شاتر بالاتر هستند. این تفاوت به ویژه در حفره های بالاتر دیده می شود، که در آن پروفیل مشبک دارای مناطق بزرگتری از پلی کربنات مداوم است.

پردهی Clearlook از پیوندهای کوچکتر (360 میلیمتر و 85 میلیمتر) و با لوله های آلومینیومی ساخته شده است. در نتیجه این باعث می شود پرده شاتر منظم تر با وقفه های مکرر بصری تشکیل شود.

شاتر معمولی پلی کربنات همیشه در کارخانه مدرن ما ساخته شده است که شفافیت و قدرت پلی کربنات را با لوله های آلومینیومی / فولادی ضد زنگ ترکیب می کند. این یک طراحی محبوب برای برنامه های کاربردی است که نیاز به امنیت و همچنین شفافیت دارند. شاتر نورد پلی کربنات به طور گسترده ای برای فروشگاه تجاری و مرکز خرید استفاده می شود

پلی کربنات یک ماده مصنوعی است که به ویژه برای کرکره اتوماتیک پلی کربنات  مناسب است. مانند شیشه، شفاف است، اما بر خلاف شیشه، شکستن آن بسیار سخت است.

صنایع استاندارد درب های پلاستیکی شفاف پلاستیکی،کرکره اتوماتیک پلی کربنات از یک طرح ویژه با میله های فولادی تقویت شده بین پانل ها هستند. طراحی و مواد ما کرکره اتوماتیک پلی کربنات را بسیار قوی و مقاوم در برابر ورود. قیمت کرکره اتوماتیک پلی کربنات با توجه به کاربرد وسیع آن بسیار مناسب است.


  • eshel