درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهبند فک faac

عملگرهای بازوی راهبند فک faac:

راهبند فک faac برای تردد وسایل نقلیه تک لاین در ترافیک متوسط تا سنگین ایده آل است. راهبند فک faac همچنین می تواند برای استفاده با استفاده از گشودگی سربار کم مانیتور شود تا از عبور وسایل نقلیه در زیر تیر جلوگیری کند. راهبند فک faac با کنترل پنل FAAC 624 MPS عرضه می شوند. راهبند فک faac به طور خاص برای برنامه های کنترل ترافیک تجاری طراحی شده است که نیاز به زمان بسیار سریع و باز و بسته شدن دارد. در صورت استفاده از پرتوی آلومینیومی 8 1/2 فوت یا کمتر ، FAAC 620 دارای مدت زمان باز شدن کمتر از 2 ثانیه و چرخه 100٪ کار است. همچنین می تواند در کمتر از 3 ثانیه از پرتوهای چوبی تا 16 پا بهره ببرد.  

مدل راهبند فک faac سد هیدرولیک ایده آل برای کنترل ترافیک سنگین در ورودی های گسترده است. که به طور مداوم عمل می کند ، پرتوهای آلومینیومی را از 13 تا 23 فوت به طول 4 تا 7 ثانیه می کند. راهبند فک faac همچنین می تواند دامن بزند (فقط پرتوهای آلومینیومی). این مانع با پنل کنترل FAAC 625 BLD عرضه می شوند. کنترل پنل به شما امکان می دهد موارد زیر را انتخاب کنید: حالت منطقی کار ، زمان ترمز ، زمان مکث بین باز و بسته شدن است.

سرعت و تطبیق پذیری راهبند فک faac هیدرولیک با قابلیت پشتیبانی از پرتوی 5 متر سریع و قابل اعتماد است. استاندارد راهبند فک faac با چرخه وظیفه 70٪ ، از پرتو 5 متر و دامن پایین با سرعت باز و بسته شدن 4 ثانیه پشتیبانی می کند. راهبند فک faac طول پرتو تا 4 متر را با سرعت باز و بسته شدن 2 ثانیه ارائه می دهد. محدوده راهبند فک faac همچنین از فولاد ضد زنگ در دسترس است تا از خوردگی بالاتری برای بیشترین محیط زیست برخوردار شود. استفاده از مواد برش و لبه های درمانی به همراه تکنولوژی هیدرولیک FAAC آزمایش شده و همه آنها برای اطمینان از عمر طولانی آماده می شوند. به منظور افزایش قابلیت انعطاف پذیری در حالی که کنترل ریزپردازنده و فناوری سطح سواری سطح استاندارد است ، ساخته شده .  

استفاده از راهبند فک faac برای برنامه های کاربردی ترافیک سنگین :

مدل راهبند فک faac در نسخه های Rapid و Standard موجود است ، Rapid در 2 ثانیه برای تیرها تا 4 متر باز می شود و برای استفاده مداوم است. استاندارد این تیرها 5 متر طول می کشد و در 4.5 ثانیه باز می شود و دارای یک چرخه کار 70٪ است.

انعطاف پذیری راهبند فک faac :

 

برد راهبند فک faac به افت الکترونیکی در باز و بسته شدن مجهز است. کیت های دامن برای امنیت بیشتر در دسترس است و تیرها ممکن است برای استفاده در پارکینگ های اتومبیل تنظیم شوند. سیستم لولایی نیز برای تیرهای دور شکسته در دسترس است.

 

فن آوری پیشرو راهبند فک faac :

صفحه کنترل faac دارای فناوری سطح سواری با صفحه نمایش 2 رقمی و 3 دکمه برنامه نویسی است. این کار امکان تنظیم ساده پارامترهای عملیاتی را فراهم می کند و انتخاب طیف گسترده ای از توابع منطقی از جمله یک منطق سفارشی را امکان پذیر می کند. تنظیم  راهبند استاندارد برای کار یک جفت موانع که همزمان کار می کنند وجود دارد.

  • eshel