درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

  • ۰
  • ۰

دستگاه nvr چیست؟

دستگاه nvr  (ضبط کننده فیلم شبکه) و DVR ها (ضبط کننده فیلم دیجیتال) مواردی هستند که برای مدیریت ، مشاهده و ذخیره فیلم های نظارتی استفاده می کنید. NVR ها و DVR ها با انواع نرم افزارها و اندازه های هارد دیسک موجود ، ذخیره و مرور فیلم ها را آسان می کند. اینکه کدام یک از شما نیاز دارید و نحوه کار آن بستگی به داشتن دوربین های مدار بسته یا دوربین مدار بسته IP دارد.

دستگاه nvr به جریان اصلی تبدیل شده است ، هر روز تعداد بیشتری از تولیدکنندگان دوربین و صاحبان خانه از تولید و استفاده از DVR به NVRS مبادله می کنند.

دستگاه nvr چگونه کار می کنند؟

NVR ها و DVR ها وظیفه مشابه ذخیره و ذخیره فیلم های نظارتی را دارند اما برای کار با انواع مختلف دوربین ها طراحی شده اند.

DVR ها در سیستم های نظارتی دوربین مدار بسته یا آنالوگ استفاده می شوند. سیستم های قدیمی فیلم را مستقیماً روی نوارها با استفاده از دستگاه فیلمبرداری ضبط می کنند. سیستم های مدرن از DVR ها برای تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت های دیجیتالی استفاده می کنند و به شما امکان ذخیره فیلم های بیشتری را می دهند. DVR ها همچنین به شما امکان دسترسی از راه دور را می دهند که معمولاً در دوربین های IP جدید و دستگاه nvr وجود دارد.

اگر دوربین IP دارید ، به جای آن NVR می خواهید. این دستگاه های ضبط از شبکه محلی برای ارسال و دریافت داده استفاده می کنند و برای نظارت از راه دور از سیستم رایانه شما از طریق رایانه ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما ایده آل هستند. از آنجا که دوربین های IP برترین تکنولوژی نظارت هستند ، از جمله دستگاه nvr در سیستم شما امکان قرار دادن دوربین های جدید با ویژگی های پیشرفته تر را فراهم می کند. در حالی که اکثر دوربین های IP و NVR سازگار هستند ، شما همیشه باید با یکپارچه سازی سیستم نظارت خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه محصولات شما به درستی با هم کار می کنند.

اگر سیستم نظارتی شما مخلوطی از دوربین های مدار بسته و IP است ، می توانید از رمزگذارهای ویدئویی ویژه ای استفاده کنید که به دوربین مداربسته شما امکان اتصال به NVR را می دهد.

ظبط کننده فیلم شبکه (NVR)  فیلم های رمزگذاری شده از دوربین های IP را از شبکه ذخیره می کند. این گفته می شود ، یک سیستم NVR به سخت افزار اختصاصی پردازش ویدئو احتیاج ندارد.

در مقابل ، ضبط کننده فیلم دیجیتال دارای یک تراشه کوچک برای رمزگذاری و پردازش فیلم های آنالوگ در قالب دیجیتال است تا بتوانید ضبط شده ها را مشاهده و پخش کنید.

هر دو NVR و DVR برای ضبط و ذخیره فیلم استفاده می شوند. پس از اتصال به یک مانیتور ، به راحتی می توان به دوربین های NVR و DVR دسترسی ، مشاهده و پیکربندی داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه nvr اینجا کلیک کنید.

 

 

  • ۹۹/۰۶/۳۰
  • eshel

دستگاه nvr

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی