درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

  • ۰
  • ۰

نمایندگی هایک ویژن ، بزرگترین تامین کننده سیستم های نظارت تصویری در جهان می باشد.

از 13 اوت ، هایک ویژن اجازه فروش به آژانس های دولت فدرال ایالات متحده را ندارد ، به لطف قانونی که سال گذشته تصویب شد و پنج شرکت چینی را به عنوان تهدیدات احتمالی امنیتی مسدود کرد ، زیرا محصولات آنها امکان دسترسی به سیستم های حساس را دارند.این شرکت را مجبور کرده است - که نزدیک به 30 درصد از درآمد 50 میلیارد یوان خود (7.12 میلیارد دلار) از خارج از کشور را به دست می آورد برای امنیت و حقوق بشر استفاده کند.

هایک ویژن "حقوق بشر جهانی را بسیار جدی می گیرد" و خاطرنشان کرد که فناوری آن در مغازه ها ، کنترل ترافیک و ساختمانهای تجاری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

نمایندگی های هایک ویژن می گویند ما همه ملزمات را مطابق با قوانین و الزامات انجام می دهیم.

هسته اصلی تجارت هایک ویژن دوربین های نظارتی است که در بسیاری از نقاط جهان در همه جا فراگیر شده اند. این سیستم همچنین سیستم های یکپارچه بسیار مفصل تری را به فروش می رساند ، اغلب شامل فناوری تشخیص چهره و همچنین ارائه سخت افزار به سایر فروشندگان امنیتی است.

 این شرکت ، بیش از 18000 کارمند و 40 شرکت تابعه یا نمایندگی هایک ویژن در سراسر جهان دارد.

 

1. ساختار حاکمیت شرکتی هایک ویژن

هایک ویژن به عنوان یک شرکت مستقل و با تجارت عمومی ، دارای مجموعه متنوعی از سهامداران خصوصی و عمومی است.

هایک ویژن فعالیت روزانه خود را کاملاً مطابق با قوانین قابل اجرا و اصول تجارت محور انجام می دهد و نمایندگی های هایک ویژن نیز طبق همان به فروش محصولات ادامه می دهند.جلسات سهامداران ، جلسات هیئت مدیره و جلسات نظارت ، که ساختار حاکمیت شرکتی را تشکیل می دهند ، طبق اساسنامه و آیین نامه داخلی کار می کنند.

تیم مدیریتی هایک ویژن به عنوان "10 تیم برتر مدیریت شرکت های دارای لیست SME" توسط Securities Times برای پنج سال متوالی مورد افتخار قرار گرفته است. علاوه بر این ، هیئت مدیره شرکت به ترتیب "بهترین روابط سرمایه گذار در بین شرکت های هیئت مدیره SME" و "برجسته ترین هیئت مدیره" توسط Securities Times و 21st Century شناخته شده است.

2. هایک ویژن پیشروترین تامین کننده محصولات نظارت تصویری در جهان است

 

بر اساس داده های تحقیقاتی مستقل سالانه از IHS Markit ، هایک ویژن 19.5 درصد از سهم بازار صنعت نظارت تصویری جهانی را در سال 2015 به خود اختصاص داده است ، در حالی که این نسبت در سال 2010 از 4.6 درصد بوده است و از نظر تجهیزات نظارت تصویری در رتبه اول رهبر سهم بازار در جهان قرار گرفته است. پنج سال متوالی در سال 2015 ، هایک ویژن با 12.2 درصد سهم بازار در بازار EMEA رتبه اول و در بازار آمریکا با 7.3 درصد سهم در رتبه دوم قرار گرفت.

هایک ویژن محصولات نظارت تصویری و راه حل های بازار عمودی را از طریق بیش از 2400 شریک در 155 کشور و منطقه در بازار جهانی از طریق نمایندگی هایک ویژن ارائه می دهد. در سرزمین اصلی چین ، هایک ویژن اکنون با بیش از 40000 توزیع کننده ، مجتمع کننده سیستم و نصب کننده همکاری می کند. محصولات و راه حل های این شرکت به طور گسترده در تعدادی از بازارهای عمودی و در تأسیسات قابل توجه در سراسر جهان از جمله استادیوم المپیک پکن ، نمایشگاه شانگهای ، انجمن های امن فیلادلفیا در ایالات متحده ، کره جنوبی شهر سئول ، ورزشگاه جام جهانی برزیل ، ورزشگاه جام جهانی برزیل ، فرودگاه Linate ایتالیا و بسیاری دیگر.

یکی از نمایندگی هایک ویژن اشل است که با اطمینان می توانید از آن خرید کنید.

 

 

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • eshel

نمایندگی هایک ویژن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی