درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

  • ۰
  • ۰

متاسفانه تصاویر نظارت بد بسیار رایج است. رایج ترین "راه حل" افزایش رزولوشن است ، یعنی افزودن پیکسل های بیشتر (SD به HD ، HD به 5MP ، 5MP به ...) گاهی اوقات این کار می کند ، اما همیشه با افزایش هزینه همراه است ، اغلب به طور غیر مستقیم ، و همچنین معاملات منفی.

در اینجا 5 روش برای بهبود کیفیت بدون نیاز به افزایش وضوح توسط انتقال تصویر داهوا وجود دارد:

دوربین را به پایین حرکت دهید

دست از این خیال پردازی در مورد خراب شدن دوربین ها بردارید. حتی اگر این یک خطر واقعی باشد ، بهتر است هر چند وقت یکبار یک دوربین خراب شود تا اینکه مطمئن شوید هنگام شناسایی موضوع ، ویدیوی گرفته شده بی فایده است.

ارتفاع دوربین ما در مقابل تست کیفیت تصویر نشان دهنده این تقابل است. تصویر زیر دوربینی را در همان نقطه نشان می دهد که به راحتی به سمت بالا یا پایین حرکت کرده است. توجه داشته باشید که در تصویر دوم میزان بیشتری از صورت گرفته شده است:

میدان دید را به سمت پایین ببرید

برش عرض FoV به نصف برابر است با رزولوشن چهار برابر برای ناحیه کوچکتر باقیمانده. مطمئناً ، شما از پوشش دادن دست می کشید اما منطقه باقیمانده جزئیات بسیار بیشتری را به تصویر می کشد. غالباً ، این تنها چیزی است که لازم است  یک عکس واقعاً خوب از مظنون در عبور از یک نقطه ذره بینی (به عنوان مثال ، یک درب ورودی) می تواند بهتر از دیدن مظنون فازی در حال عبور در یک منطقه وسیع باشد.

 

معامله با سایه ها و درخشش

وضوح به تنهایی تنها در مقابله با سایه ها و تابش خیره کننده که در طول روز بسیار رایج است بسیار دور خواهد شد. این تصویر را به عنوان مثال در نظر بگیرید:

رفتن به وضوح فوق العاده بالا ، مانند 5MP یا 10MP ، احتمالاً کمکی نخواهد کرد. در واقع ، این احتمالاً در مقایسه با یک دوربین WDR با چند نوردهی واقعی که از سال 2013 فقط در تصویربردارهای حداکثر 3 مگاپیکسلی موجود است ، شرایط را بدتر خواهد کرد.

برخورد با تاریکی

آخرین ، اما مطمئناً کمترین ، نظارت در شب اغلب حیاتی است. اکثر مردم احتمالاً از بدتر بودن تصویر در نور کم آگاه هستند. این دیگر درست نیست ، زیرا در چند سال گذشته فناوری پیشرفت کرده است و انتقال تصویر داهوا به بهترین شکل انجام می شود.

طیف گسترده ای پویا

دوربین IP در فضای باز از فناوری پیشرفته دامنه پویا گسترده استفاده می کند. در محیط با کنتراست روشنایی شدید ، جزئیات واضحی دریافت می کنید. در محیط هایی با روشنایی و نور پس زمینه بالا ، انتقال تصویر داهوا در مناطق روشن و تاریک با منابع نوری قوی ، تصاویر واضحی نیز دریافت می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال تصویر داهوا اینجا کلیک کنید.

 

  • ۹۹/۰۸/۰۴
  • eshel

انتقال تصویر داهوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی