درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

  • ۰
  • ۰

درب تلسکوپی شیشه ای چند کشویی راه حل مناسب برای هر دو دهانه متوسط تا گسترده است. طراحی تابلوی منفرد ما دهانه های گسترده ای از پانل های آویزان را کنترل می کند و به راحتی در چندین هندسه حرکت می کند. پانل های درب می توانند در خارج از دهانه قرار بگیرند یا در کمد ناپدید شوند. از درب تلسکوپی شیشه ای زیبا و همه کاره می توان برای تقسیم اتاق یا گسترش فضای زندگی به بیرون استفاده کرد. درب های تلسکوپی چند کشویی به صورت آلومینیومی ، با قابلیت کنترل حرارتی و یا با روکش خارجی آلومینیوم و فضای داخلی چوبی واقعی موجود هستند.

استفاده از شیشه برای درب های داخلی و پارتیشن های داخلی ، طراحی داخلی جسورانه و منحصر به فردی را تضمین می کند ، در عین حال تغییر سبک تازه ای نسبت به دیوارها و موانع سنتی ارائه می دهد. عناصر شیشه ای در میان معماران و طراحان داخلی ، متخصصانی که می دانند چگونه مزایای روانشناختی فضاهای کاری باز و قابل دسترسی را بدانند ، بسیار محبوب شده اند.

به برخی از چشمگیرترین مزایای کار با درب تلسکوپی شیشه ای  نگاهی بیندازید:

1. استفاده از شیشه برای درب های داخلی توزیع نور طبیعی و تقسیم فضا را بهینه می کند.

سالهاست که کارمندان در پشت دیوارها ، در فضاهایی پنهان شده اند که بیش از حد تقسیم شده اند یا در میان افراد زیادی تقسیم شده اند ، گاهی اوقات بدون هیچ گونه نور طبیعی. استفاده از درب تلسکوپی شیشه ای بدون قاب داخلی ، متصل به تقسیم کننده های شیشه ، محیط جدیدی را ایجاد کرده است که نور طبیعی قادر است حتی به مرکز فضا برسد. به همین ترتیب ، پارتیشن های شیشه ای بدون قاب امکان تقسیم فضا را فراهم می کنند و بسته به اینکه جهت آنها به سمت تمرکز یا گفتگو باشد ، مناطق کم و بیش بسته ای را ایجاد می کنند. این امر به یک فضای کار روشنتر و لذت بخشتر کمک می کند ، که به شما امکان می دهد حریم خصوصی و ارتباطات را ایجاد کنید ، منجر به افزایش رفاه و بهره وری می شود.

2. درب های کشویی داخلی: استفاده بهینه از فضای موجود

برخلاف درب های تاب دار ، درب تلسکوپی شیشه ای داخلی که با پارتیشن های ثابت شفاف جفت می شوند ، تقسیمات مکانی خوبی ایجاد می کنند. آنها امکان استفاده بهینه از کل منطقه موجود را فراهم می کنند. این واقعیت که پانل های کشویی به فضای اضافی برای باز شدن نیازی ندارند ، قابلیت دسترسی را افزایش می دهد و امکان عبور و مرورهای شخصی و اتصالات به فضاهای مجاور را فراهم می کند. درب های تک صفحه ای ، پانل های شیشه ای بزرگ ، باز شدن تلسکوپی همزمان چندین صفحه  هر فضا می تواند نوع ورودی متفاوتی داشته باشد ، متناسب با عملکرد خاص آن. این انعطاف پذیری نه تنها امکان تقسیم فضاها را فراهم می کند ، بلکه در صورت لزوم به آنها ملحق می شود.

اشل ارائه کننده انواع درب ها اتوماتیک از جمله درب تلسکوپی شیشه ای می باشد . منتظر تماس شما هستیم.

نظرات (۱)

مرسی بابت مطلب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی