درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی  و کرکره اتوماتیک پلی کربنات :

طراحی مدولار کرکره اتوماتیک پلی کربنات به این معنی است که پرده کرکره را می توان با فولاد و پلی کربنات از محدوده تجاری مخلوط کرد ، مشخصات فنی کرکره اتوماتیک پلی کربنات سیستم شاتر کرکره ای شفاف پیشرفته در دسترس است ، زیرا کرکره اتوماتیک پلی کربنات جلو از فروشگاه محافظت می کنند و از روکش ایمنی کرکره ای محافظت می کنند ، کرکره اتوماتیک پلی کربنات از پیشرفته ترین سیستم کرکره شفاف موجود برای استفاده به عنوان کرکره جلو فروشگاه ، سایر مراکز خرده فروشی ، مراکز خرید ، دفاتر تجاری ، مدارس ، گاراژ را می باشد که می توان از کرکره اتوماتیک پلی کربنات در این مراکز استفاده کرد. بانک ها و دفاتر پست هم به این صورت می تواند مورد بررسی قرار بگیرد. کرکره اتوماتیک پلی کربنات تجاری و صنعتی وجود دارد که ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که کرکره اتوماتیک پلی کربنات شما در طراحی ساختمان شما به چه شکل تکمیل شود. کرکره اتوماتیک پلی کربنات ساخته شده از پلی کربنات تقریباً غیر قابل شکستن ، مقاوم در برابر خراش و دارای نگهداری آسان هستند. کرکره اتوماتیک پلی کربنات  می توانند دارای هر نوع رنگ و بافت باشند، بالاترین امنیت و ماژول های کرکره اتوماتیک پلی کربنات دارای ضریب شاتر است. کرکره اتوماتیک پلی کربنات همچنین برای انبارها طراحی شده است، پیوندهای پلی کربنات با لوله های آلومینیومی ضخامت 16 میلیمتر دیا 3 میلی متر به یکدیگر وصل می شوند ، انتهای آن با درپوش پی وی سی بسته می شوند. درب ها را می توان برای حداکثر عرض 10 متر نصب کرد. پایین کرکره اتوماتیک پلی کربنات دارای مهر و موم و شرایط نگهداری آب و هوایی هستند و می توانند به هر رنگی با پودر روکش شوند.

کرکره اتوماتیک پلی کربنات ما به دلیل ویژگی های زیر در بازار بسیار مشهور هستیم:

  • متخصصان ماهر و شارپ را برای ساخت و طراحی دعوت می کنیم
  • بهترین زیرساخت ها رابرای محصولات در نظر می گیریم
  • معاملات قابل اعتمادی را انجام می دهیم
  • طبق نظر مشتری و با محصولات محیط زیست دوستانه فعالیت می کنیم
  • محصولات مبتنی بر کیفیت بالا را ارائه می دهیم

ما در ساخت کرکره اتوماتیک پلی کربنات استاندارد پلی کربنات را همیشه در کارخانه رعایت می کنیم که ترکیبی از شفافیت و مقاومت تخته پلی کربنات با لوله آلومینیومی / استنلس استیل است. این یک طراحی محبوب برای برنامه هایی است که به امنیت و شفافیت نیاز دارند. کرکره اتوماتیک پلی کربنات به طور گسترده برای فروشگاه های تجاری و مرکز خرید استفاده می شود. کرکره اتوماتیک پلی کربنات ماده ای است که به ویژه برای کرکره های مخصوص غلتک مناسب است. مانند شیشه ، شفاف است ، اما بر خلاف شیشه ، شکستن آن بسیار سخت است.  

کرکره اتوماتیک پلی کربنات صنایع استاندارد از طراحی ویژه ای با میله های استیل تقویت شده بین پانل ها استفاده می کنند. طراحی و مواد باعث می شود کرکره های پلی کربناتی ما بسیار قوی و در مقابل ورود اجباری مقاوم باشند و بسیاز مناسب برای بانک ها و طلافروشی ها می باشند.

  • eshel
  • ۰
  • ۰

انتقال تصویر هایک ویژن به چه شکل انجام می شود

انتقال تصویر هایک ویژن  زمانی است که نور از یک تصویر روی حسگر دوربین می افتد . اطلاعات مربوط به این عکسها جمع آوری ، سازماندهی و به یک مانیتور منتقل می شود تا نمایش داده شود. برای مثال انتقال تصویر هایک ویژن می توانند از نوع فتودودیود یا فتوشاپ باشند ، که یک بار متناسب با میزان حادثه نوری در آن مکان گسسته حسگر ایجاد می کنند و فضای آن را محدود و ذخیره می کنند. توانایی پیکسل برای تبدیل یک فوتون حادثه به شارژ با کارآیی کوانتومی آن مشخص شده است. راندمان انتقال تصویر هایک ویژن به طول موج بستگی دارد و لزوماً نسبت به پاسخ به شدت نور یکنواخت نیست. منحنی های پاسخ انتقال تصویر هایک ویژن اغلب بازده را تابعی از طول موج مشخص می کنند.

در انتقال تصویر هایک ویژن دوربین های دیجیتال پیکسل ها به طور معمول مربع هستند. اندازه پیکسلهای متداول بین 3 - 10μm است. اگرچه سنسورهای انتقال تصویر هایک ویژن معمولاً فقط با تعداد پیکسل ها مشخص می شوند ، اما اندازه برای تصویربرداری و انتقال تصویر هایک ویژن بسیار مهم است. پیکسل های بزرگ انتقال تصویر هایک ویژن به طور کلی ظرفیت اشباع شارژ بالا و نسبت سیگنال به نویز بالا (SNR) را دارند. با پیکسل های کوچک انتقال تصویر هایک ویژن ، دستیابی به وضوح بالا برای اندازه و بزرگنمایی سنسور ثابت نسبتاً آسان می شود ، اگرچه مواردی از شدیدتر می شوند و متقاطع پیکسل کنتراست را در فرکانس های مکانی انتقال تصویر هایک ویژن بالا کاهش می دهد. اندازه گیری ساده وضوح سنسور تعداد پیکسل ها در هر میلی متر است.    

انتقال تصویر هایک ویژن دوربین های CCD آنالوگ پیکسل مستطیلی دارند (در بعد عمودی بزرگتر). این نتیجه تعداد محدودی از خطوط اسکن در استانداردهای سیگنال انتقال تصویر هایک ویژن (525 خط برای NTSC ، 625 خط برای PAL) به دلیل محدودیت پهنای باند است. پیکسل های نامتقارن وضوح افقی بالاتری نسبت به عمودی دارند. دوربین های انتقال تصویر هایک ویژن (با همان استاندارد سیگنال) معمولاً دارای وضوح عمودی یکسانی هستند. به همین دلیل ، استاندارد صنعت تصویربرداری و انتقال تصویر هایک ویژن تعیین وضوح از نظر وضوح افقی است، در انتقال تصویر هایک ویژن از میکرو لنزها برای افزایش ضریب پر یا همان منطقه حساس به منظور افزایش فضای موجود در تراشه ای که توسط ثبات های شارژ شده جبران می شود ، استفاده می شود. این کارآیی پیکسل ها را بهبود می بخشد ، انتقال تصویر هایک ویژن باعث افزایش حساسیت زاویه ای در برابر اشعه نور ورودی می شود و نیاز به برخورداری از سنسور نزدیک به حالت عادی برای جمع آوری کارآمد است.  

نرخ انتقال تصویر هایک ویژن فریم به تعداد فریم های کامل (که ممکن است از دو قسمت تشکیل شده باشد) اشاره دارد که در یک ثانیه تشکیل شده اند. به عنوان مثال ، یک دوربین آنالوگ با انتقال تصویر هایک ویژن نرخ فریم 30 فریم در ثانیه شامل دو قسمت 1/60 دوم است. در برنامه های پر سرعت ، انتخاب فرکانس سریعتر برای به دست آوردن تصاویر بیشتر از جسم هنگام حرکت از طریق FOV ، مفید است  

  • eshel
  • ۰
  • ۰

قیمت درب اتوماتیک چگونه است

درب اتوماتیک از پرمصرف ترین نوع محصولات شرکت اشل می باشد. قیمت درب اتوماتیک ما به صورتی تعیین شده است که بتوانید این نوع از درب ها را در مکان های مورد نظر خود به کار بگیرید. از قبیل درب های کشویی شیشه ای و سایر ورودی ها و خروجی ها نیز می باشد.

درب اتوماتیک که تولید می کنیم ، مطابق با هدف استفاده ، بسیاری از ویژگیهای اختیاری را ارائه می دهند. در صورت تمایل می توانید آن را مطابق قیمت درب اتوماتیک که شما مد نظر دارید تنظیم کنیم. درب های اتوماتیک  ما در ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد و پروژه معتبر خارج از کشور بین المللی با موفقیت آزمایش از آزمون TS-EN 16005 را پشت سر گذاشت، قیمت درب اتوماتیک. ما برای پروژه های خارجی متفاوت است. گارانتی ، قطعات یدکی و پس از فروش ترکیه با کلیه خدمات پشتیبانی فنی و ترجیح داده شده در عرصه بین المللی ، که آگاهی از برند تجاری است این مواردی که گفته می شود قیمت درب اتوماتیک. را ممکن است متفاوت سازد.

اطلاعات کلی در قیمت درب اتوماتیک :

درب اتوماتیک ، ما با توجه به تصاویر معماری فضاها ، راه حل های زیبایی شناختی و خلاقانه ای را با سیستم پروفایل ویژه ارائه می دهیم. با توجه به نیاز منطقه می توان مونتاژ کرد. سیستم باز و بسته شدن می تواند با رادیال ، سنسور ، سنسور دستی یا کنترل شده تولید شود و ما راه حل های اختیاری را تولید می کنیم. کاربردهای شیشه ای درب های اتوماتیک ما به صورت اختیاری ، روکش ، شیشه ، یخ زده و شیشه های رنگی موجود است. قیمت درب اتوماتیک امروزه دست خوش استفاده از موادی می باشد که در ان مورد استفاده قرار می گیرد.

 قیمت درب اتوماتیک که به طور خودکار از طریق استفاده از سنسورها باز می شوند ، کمی متفاوت می شوند. این نوع درب ها معمولاً در ساختمان های تجاری و صنعتی نصب می شوند ، اما اخیراً برخی از مالکان خانه در حال نصب درب های اتوماتیک در خانه های خود هستند. در نصب درهای اتوماتیک باید عوامل مختلفی از جمله مشخصات جمعیتی از فضا ، اندازه ، مصالحی که برای دربهای اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد و در آخر نیز هزینه قیمت درب اتوماتیک و تعمیر و نگهداری را در نظر بگیرید.

اگر افراد مسن و معلول زیادی در محله حضور داشته باشند ، نصب درب اتوماتیک توجیه می شود. و در این موارد ارزش دارد که شما قیمت درب اتوماتیک را پرداخت کنید.ساختمان های تجاری از قبیل فروشگاه های راحتی ، خانه های سینمایی و رستوران ها می توانند برای جلب مشتری های قدیمی تر و در تعمیر و نصب درب اتوماتیک سرمایه گذاری کنند. قیمت درب اتوماتیک با داشتن گارانتی در زمان تعمیر و ایجاد مشکل تفاوتی ندارد.در صورت محدود بودن فضای ساختمان ، درهای اتوماتیک نیز صرفه جویی در فضا هستند. فضای ایجاد شده توسط درهای چرخشی سنتی از بین می رود. قیمت درب اتوماتیک سنتی با قیمت درب اتوماتیک پیشرفته کمی متفاوت است. چون این نوع از درب ها با المان های پیشرفته تری روبه رو هستند.

 

  • eshel
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته داهوا چیست؟

دوربین مداربسته داهوا به طور گسترده ای برای نیازهای نظارت 24 ساعته در خانه های شرکتی ، مراکز خرید ، ایستگاه های مترو ، بانک ها ، پارکینگ ها و سایر مناطق متحد کاربرد دارد. دوربین مداربسته داهوا با استفاده دقیق از قطعات با کیفیت و پیشگام سازی دقیقا تولید می شوددوربین مداربسته داهوا که تولید می کنیم با استفاده از ماده اولیه عالی و فناوری پیشرفته با اخلاق از پیش تعریف شده سلطه تولید شده اند. امکانات همچنین ، دوربین مداربسته داهوا قبل از تحویل نهایی محموله ، در تعدادی از موارد به شدت بررسی می شوند

دوربین مداربسته داهوا یک ارائه دهنده راه حل برتر در صنعت نظارت تصویری جهانی است. دوربین مداربسته داهوا خدمات  بسیار زیادی را ارائه می دهیم. دوربین مداربسته داهوا در سطح جهان است که آسیا ، قاره آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه ، اقیانوسیه ، آفریقا و غیره را پوشش می دهد و  عوامل و کارکنان دوربین مداربسته داهوا  با راه حل های نظارت خود ، کیفیت ، قابلیت اطمینان و ثبات بی نظیری را ارائه می دهد.

ما با ارائه بهترین کیفیت آرایه دوربین مداربسته داهوا ، موقعیت قابل توجهی را در بازار نشان داده ایم.

مشخصات فنی دوربین مداربسته داهوا:

قدرت بزرگنمایی نوری 20 برابر

کدگذاری دو جریان H.264 و MJPEG

حداکثر وضوح 15fps @ 3Mp ، وضوح 25 / 30fps 1080p

نظارت بر شبکه چندگانه: مشاهده گر وب ، CMS (DSS / PSS) و DMSS

حداکثر سرعت تابه دوربین مداربسته داهوا 240 درجه در ثانیه ، چرخش ماهواره بی پایان 360 درجه

حداکثر 255 ایستگاه از پیش تنظیم ، 5 اسکن خودکار ، 8 تور ، 5 الگوی

موقعیت یابی هوشمند دوربین مداربسته داهوا 3D با پروتکل DH-SD را پشتیبانی کنید

حافظه میکرو SD ، IP66

از سال 2011 ، Global Ace Technology Private Limited یکی از نامهای بسیار مشتاق و توانمند ملت است که در عمده فروشی و تجارت کالاهایی نظیر محصولات ایمنی در برابر آتش ، اجتماع اینترکام ، کابل مس ، منبع تغذیه، دوربین مداربسته داهوا و موارد دیگر به ثبت رسیده است. ما اطمینان می دهیم که دوربین مداربسته داهوا ارائه شده ما بسیار واقعی بوده و دارای یک زندگی عالی و کارآمد در حالی که در محل های فردی ما سرو کار دارند.

شرکت ما دارای سیاست های پیشرو و تأمین کننده می باشد. ما در معرفی رایانه های شخصی خودمان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو مستقر در دوربین مداربسته داهوا در هر گوشه ای از زمینه رایانه و کاربرد آن ، احساس افتخار می کنیم. دوربین مداربسته داهوا ما به استانداردهای با کیفیت بالا اعتقاد داریم و همان را به مشتریان ارائه می دهیم.

دوربین مداربسته داهوا یک دوربین چشم قابل تعویض HD با کیفیت بالا است که حاوی 2MP وضوح است. لنزهای ثابت دوربین مداربسته داهوا 3.6 میلی متر آن می توانند تا 50 متر فاصله را پوشش دهند. دوربین مداربسته داهوا فلزی دارای میکروفون داخلی است. دوربین مداربسته داهوا بسیار کم وزن 0.3 کیلوگرم دارای 01 سال ضمانت است.دنیای خود را با دوربین مداربسته داهوا با کیفیت و با قیمت مناسب در Star Tech امن کنید.

  • eshel