درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری کوماکس commax بهترین آیفون درب تصویری و سیستم های مخابره داخل ساختمان بی سیم را ارائه می دهد. مقرون به صرفه ، با کیفیت بالا و نصب آسان از مزایای آن است.سیستم های آیفون تصویری کوماکس commax عملکرد ساده اما مهمی را انجام می دهند. آیفون تصویری کوماکس commax درب اجازه می دهد بدون نیاز به تعامل فیزیکی با بازدید کنندگان ، با خیال راحت با بازدید کنندگان ارتباط برقرار کند.

چگونه آیفون تصویری کوماکس commax کار می کند؟

وقتی رمز ورود خود را وارد می کنم ، قصد خود را برای انجام کاری اعلام می کنم. من هیچ رمز عبوری را در هر زمینه دیگری یادداشت نمی کنم. اگرچه ممکن است به طور تصادفی روی یک خواننده اثر انگشت ضربه بزنید ، اما باز هم عملی است که باید انجام دهید.

تشخیص چهره یک مدل بدقلق برای تأمین امنیت هر چیزی است زیرا شما نمی توانید قصد خود را نشان دهید اما با آیفون تصویری کوماکس commax این امر امکان پذیر است و در کمپانی معتبر commax تولید می شود.

حال تصور کنید که به جای اثر انگشت ، آنها از چهره فرد ، دوربینهایی که با احتیاط قرار گرفته اند و نرم افزار مورد نیاز برای مطابقت آن عکس با چهره زنده ، دارای عکس باشند. اکنون پلیس می تواند کل اتاق را اسکن کند بدون اینکه مردم متوجه شوند. پلیس همچنین می تواند شخص دیگری را که در اتاق حرکت می کند ردیابی کند ، بسیار بیشتر از حضور یا عدم حضور شخص باشد.

 

این مثال دوم قبلاً در بعضی جاها اتفاق می افتد. گفته می شود که مأموران پلیس چین با عینک های شناسایی چهره مجهز شده اند که می تواند افراد خاصی را در گروه های بزرگ تشخیص دهد. هوش مصنوعی نه تنها می تواند یک شخص را با یک چهره مطابقت دهد ، بلکه Google Photos نشان داده است که برای مطابقت یک شخص با هر تصویری از او - چه به عنوان یک فرد مسن و چه نوزاد - داده های زیادی لازم نیست. فرودگاه های ایالات متحده از اسکنرهای صورت در مسافران پروازهای بین المللی استفاده می کنند.

تشخیص چهره توسط آیفون تصویری کوماکس commax به خوبی شناسایی می شود. این سرویس از قبل می تواند به طور خودکار افراد را در تصاویر و فیلم ها شناسایی کند. تعداد مکان های آماده پذیرش داده های چهره ما در حال افزایش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیفون تصویری کوماکس commax اینجا کلیک کنید.

 

  • eshel
  • ۰
  • ۰

برخی از تنظیمات انتقال تصویر داهوا برای حفظ کیفیت تصویر بهتر است. کنتراست روشنایی ، اشباع ، وضوح و گاما نمونه ای از آن ها است. با استفاده از یک ابزار کالیبراسیون مانیتور می توانید تنظیمات اصلی را که ممکن است نتایج متفاوتی را با مانیتور مشاهده شده در صورت کیفیت مطلوب تصویر به شما ارائه دهد ، کمک کند. قبل از تغییر تنظیمات استاندارد دوربین ، ابتدا از تنظیمات پایین صفحه استفاده کنید.

روشنایی

ویدیو را روشن یا تیره می کند. هنگامی که کل تصویر تاریک یا روشن است ، از این استفاده کنید. قبل از تنظیم روشنایی بیشتر یا پایین ، اطمینان حاصل کنید که سایر تنظیمات روشنایی در محلی هستند که قرار است باشد.

تضاد

تفاوت در لومینسانس یا رنگ که باعث تشخیص یک شی می شود ، این از ترکیب تا رنگ جدا کننده متفاوت است.

 

اشباع

تفاوت در سیاه و سفید تا کامل رنگ. این امر می تواند هنگام فشرده سازی یک تصویر ، مشکلاتی را ایجاد کند ، زیرا برای پردازش رنگها اطلاعات بیشتری لازم است. همچنین اگر انتقال تصویر داهوا بیش از حد اشباع شده باشد ، باعث تار شدن یا ایجاد پیکسل هایی می شود که باعث کم شدن فشرده سازی تصویر می شوند.

میزان وضوح تصاویر

کنتراست لبه در اطراف آن ، می تواند جزئیات را در یک تصویر تاری یا تعریف کند. هرچه وضوح تصویر بیشتر باشد ، نویز بیشتری نیز در یک تصویر متحرک ایجاد خواهد کرد. این باعث می شود فشرده سازی بیشتر تصویر را ارائه دهد که منجر به جریان بیت بیشتر و اندازه پرونده ذخیره شده می شود.

گاما

یک تنظیم نور غیرخطی که برای از بین بردن سفیدها و مناطق تاریک مطلق استفاده می شود. به این حالت مانند روشنایی با کنتراست فکر کنید و از آن برای برجسته سازی مناطق تاریک به عنوان یک تنظیم خوب استفاده کنید.

ضد سوسو زدن

برای چراغها (بیشتر چراغهای فلورسنت) برای همگام سازی میزان ضربان آنها استفاده می شود. این در صورتی است که می بینید چراغ های داخلی بر روی دوربین سوسو می زنند.

 

تعادل رنگ سفید

روند حذف رنگ های غیر واقعی یک تنظیم است بنابراین رنگهای سفید در بعضی مناطق گرم یا سرد دارای نور سفید به نظر می رسند:

خودکار: برای بهترین تنظیم کل تصویر تنظیم می شود.

آفتابی: برای محیط های بسیار روشن مانند یک مکان آفتابی تنظیم می شود.

شب: برای یک محیط تاریک تنظیم می شود

روز و شب

برای تعیین زمان روشن بودن حالت سیاه و سفید در یک محیط تاریک استفاده می شود.

رنگ: همیشه تصویر را به صورت رنگی نشان می دهد ، از حالت IR یا سیاه و سفید استفاده نمی کند. در مناطق کم نور عملکرد ضعیفی دارد مگر اینکه از دوربین های سری Starlight استفاده کنید.

خودکار - از تنظیمات حساسیت D&N برای تغییر بین حالت رنگ و مادون قرمز استفاده می کند

و حالت سیاه و سفید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتقال تصویر داهوا اینجا کلیک کنید.

 

  • eshel