درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

  • ۰
  • ۰

درب سریع صنعتی

تولید درب سریع صنعتی و درب اتوماتیک با سرعت بالا امروزه بسیار رونق گرفته است.درب سریع صنعتی،درب سکشنال پارکینگی، درب های انعطاف پذیر انعطاف پذیر، درب سشکنال صنعتی ، پرده های پی وی سی، دیوارهای پارتیشن، پلاستیک انعطاف پذیر، نوارهای جاده ای و صفحات جوش از انواع متفاوتی است.

شما می توانید در میان مجموعه ای از محصولات مانند درب سریع صنعتی بسته بندی بالا و یا درب رولی، پرده نوار، درب های پلی اتیلن و غیره را انتخاب کنید. برای اطمینان از حداکثر امنیت و قابلیت اطمینان در درب سریع صنعتی همه محصولات ما مطابق با مقررات است. برای درب های داخلی در صنعت و خرده فروشی، درب رول با سرعت بالا اغلب کارآمد است. درب سریع صنعتی در درجه اول برای بهینه سازی جریان عملیات، بهبود محیط کار، افزایش ایمنی شخصی یا صرفه جویی در انرژی نصب می شوند. با بهره گیری از عملکرد صحیح و طراحی قوی درب سریع صنعتی، به طور موثر، پیش نویس، گرد و غبار و نویز را محافظت می کند.

یک درب سریع صنعتی حفاظت از ما دارای دوام طولانی و کم هزینه های عملیاتی است. به عبارت دیگر، این سرمایه گذاری طولانی مدت و قیمت درب سریع صنعتی مقرون به صرفه است. درب سریع صنعتی را می توان با توجه به نیازهای شما سفارشی کرد و می توان آن را در اندازه های 4x3،5 متر سفارش داد.

درب جمع و جور است و می تواند نزدیک به محل کار قرار گیرد. حسگرهای بدون لمس، به خوبی در داخل قاب محافظت شده، درب ورودی را نظارت می کنند. قاب تنها 80 میلی متر عرض دارد. طراحی مقاوم با چند بخش باعث می شود میلیون ها حلقه باز با حداقل تعمیر و نگهداری. درب سریع صنعتی حفاظت دستگاه دارای کنترل انعطاف پذیر است که می تواند برای تمام انواع توابع عملیاتی برنامه ریزی شود. درب سریع صنعتی برای کنترل از راه دور نیز می تواند طراحی شود و می تواند با گزینه ی UPS مجهز شود که اجازه می دهد درب سریع صنعتی حتی در صورت قطع برق باز شود.

  • ۹۸/۰۲/۲۲
  • eshel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی