درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهبند اتوماتیک پارکینگ

طیف گسترده ای از موانع اتوماتیک طراحی شده است که نیازهای هر ورودی یا خروجی را بدون در نظر گرفتن طول مورد نیاز طراحی می کند. از موانع اتوماتیک پارکینگ اتومبیلی که از طریق راه حل های سفارشی برای فضاهای بزرگتر طراحی شده است، ما مانع اتوماتیک در برابر آن هستیم. به طور کلی در پارک های خصوصی و عمومی، مراکز بازرسی کارخانه و ورود به مناطق تحت نظارت مانند ادارات محلی، در هر روز هفته، مطمئن شوید که یک مانع اتوماتیک در عمل وجود دارد.

کلیدی برای نصب و پیاده سازی موفقیت آمیز از بهترین استفاده از کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی است، زیرا این امر انعطاف پذیری بی پایان را به کلی کنترل کلی سیستم می دهد. با انواع لوازم جانبی و گزینه های موجود از عملکرد بی کلید به چراغ نور هشدار ما راه حل کامل است.

مانع Magnetic.Parking به طور خاص برای سایت های بسیار مکرر طراحی شده است. این یک راه حل کامل برای هزینه های گسسته برای برنامه های کاربردی مانند پارک های چند طبقه، فرودگاه ها و امکانات اجاره اتومبیل است.

سیستم های مانع از پارکینگ AVAX با بازوی هوشمند، فوتوشل ایمنی و آشکارساز حلقه و بسته های ایمنی برای جلوگیری از آسیب رساندن به وسایل نقلیه مجهز شده اند. فتوسل ایمنی و آشکارساز حلقه، بازوی سد را برای جلوگیری از آسیب دیدن اگر خودرویی تحت بازوی سد حتی فشار دکمه وجود نداشته باشد. حتی اگر فتوسل ایمنی و آشکارساز حلقه نتوانند، ویژگی بازوی هوشمند جسم را تشخیص می دهد و هنگامی که با دستانش تماس می گیرد، بالا می رود. زمان باز و بسته شدن با توجه به ویژگی های سیستم مانع پارکینگ و تراکم وسایل نقلیه در پارکینگ مورد استفاده متفاوت است. فاصله زمانی از 1 تا 6 ثانیه در دسترس است. تجهیزاتی که می توانند در سیستم مانع پارکینگ خودرو استفاده شوند.

انواع راهبند اتوماتیک پارکینگ

• سیستم های عبور پارکینگ مانع با OGS و HGS

• سیستم پارکینگ خودرو با بلیط دریافت و تحویل

• سیستم های مانع از پلید

• سیستم مانع از مسدود کردن راه

• دروازه های کشویی باغ

قیمت خرید راهبند اتوماتیک پارکینگ و قیمت راهبند اتوماتیک امروزه با توجه به فعالیت های صورت گرفته نسبت به محصولات دیگر با قیمت مناسب تری عرضه می شود.

  • eshel