درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

  • ۰
  • ۰

دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox

 در حالی که دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox ، هیچ حفاظت تضمین شده ای در برابر سرقت، آتش سوزی یا سایر موارد اضطراری ارائه نمی دهند،در حالیکه بسیار ایمن می باشد (گزینه های آتش و اضطراری فقط در برخی از مدل های دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox موجود هستند). این به علت تعدادی از دلایل، از جمله محدود بودن به نصب و یا موقعیت نادرست یا نامناسب، محدودیت های سنسور، عملکرد باتری، قطع ارتباط سیگنال بی سیم، تعمیر و نگهداری نامناسب یا احتمال خطوط سیستم یا خطوط تلفن همراه به خطر می افتد و یا دور می شود. در نتیجه، دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox نشان نمی دهد که سیستم زنگ خطر و یا محصول(ها) از آسیب های شخصی یا اموال جلوگیری می کند یا در همه موارد هشدار یا حفاظت کافی را فراهم می کند.

بنابراین دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox همراه با این محصول باید به عنوان یکی از ابزارهای موجود برای کاهش خطر و یا آسیب سرقت، آتش سوزی و یا موارد اضطراری دیگر محسوب شود، اما این موارد به جز پوشش بیمه، دستگاه های آتش سوزی محدود نمی شود.ما همچنین به شدت به شما توصیه می کنیم به طور منظم سیستم های امنیتی خود را حفظ کرده و از پیشرفت های جدید و پیشرفته دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox مطلع شوید. سیستم امنیتی دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox برای کارکردن با سیستم های تلفن سنتی طراحی شده است. برای کسانی که از پانل زنگ پارادوکس استفاده می کنند به یک سیستم تلفنی غیر سنتی مانند Voice over Internet Protocol (VoIP) متصل می شوند که سیگنال صوتی را از تلفن شما به یک سیگنال دیجیتالی که از طریق اینترنت پخش می شود، آگاه باشید که سیستم امنیتی شما ممکن است به اندازه سیستم تلفن سنتی کارآیی نداشته باشد. فروش دستگاه دزدگیر پارادوکس به صورت گسترده در حال انجام است. دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox از بهترین دستگاه های ضد سرقت است.

بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم که درباره این و دیگر محدودیت های مربوط به اجرای یک سیستم امنیتی در VoIP یا سایر سیستم های تلفن غیر سنتی با شرکت نصب و راه اندازی خود صحبت کنید. آنها باید قادر به ارائه یا توصیه اقدامات برای کاهش خطرات و درک بهتر شما باشند.

  • ۹۸/۰۲/۲۵
  • eshel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی