درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

  • ۰
  • ۰

درب رول آپ چیست؟

درب رول آپ از برش هایی از فولاد گالوانیزه ، آلومینیوم یا استیل ضدزنگ استفاده می کنند. درب رول آپ ساختمانهای صنعتی ، تجاری ، نهادی و ساختمانهای دیگر را در برابر ورود ناخواسته و همچنین محافظت در برابر آب و هوا ، امنیت می دهند.

درب رول آپ با دوام ما دارای طراحی خاص و روکش با مزایای پیشرو در صنعت مانند:

سفارشی سازی: ما طرح های سفارشی را با مواد درجه یک تولید می کنیم.

قابلیت اطمینان: درب رول آپ ما حداقل نیاز به نگهداری را دارند.

هر درب رول آپ مطابق با مشخصات شما ساخته شده است ، به گونه ای طراحی شده است که حداکثر 50،000 چرخه باز و بسته را بکار گیرد و برای استفاده روزانه مهندسی شده باشد. علاوه بر این ، کلیه درب رول آپ با انواع مختلفی از خدمات تولید و قابل تنظیم است.

درب رول آپ بسته به نیاز شما قابل سفارش هستند و انتخاب گسترده ای از محصولات با کارایی بالا ، با انرژی را برای شما فراهم می کنند.

 

درب های ایمن

اگر می خواهید عملکرد بالا و کار با سرعت بالا ، درب های امنیتی با کارایی بالا شما را پوشانده باشد. این درها با کمترین هزینه های کلی در طول عمر ، جزء بهترین سرمایه گذاری های درب ها هستند.

درب رول آپ عایق شده یکی از محبوب ترین مدل های ما هستند زیرا از ساختمان در برابر عناصر محافظت می کنند ، ورود ناخواسته را متوقف می کنند و کمک می کنند تا فضا با صرفه تر باشد. عایق دو لایه ضخیم نیز منجر به کاهش صدا می شود و این درب ها را برای هر تنظیم مناسب می کند.

درب های خدمات ROLL-UP برای آتش

درب رول آپ آتش نشانی موانع ساختاری آتش نشانی هستند که با مسدود کردن فضای ساختمان و جدا نگه داشتن این رویداد به جلوگیری از انتشار آتش دود خطرناک کمک می کنند. امروزه بسیاری از ساختمان ها قرار دادن درب رول آپ حریق فولادی را به عنوان یک احتیاط ایمنی استاندارد دستور می دهند.

درب عایق بندی شده مناسب برای کاربرد خارجی است و به دلیل عایق پشم معدنی انتقال صدا را کاهش می دهد. عایق پشم معدنی همچنین انتقال حرارتی را به حداقل می رساند ، که می تواند در کنترل دما در داخل ساختمان به شما کمک کند.

برترین تولید کننده درب رول آپ:

اشل یکی از تولید کنندگان برجسته درب رول آپ است. به همین ترتیب ، ما متعهد هستیم محصولات و خدمات باکیفیت را در کل مراحل انتخاب درب ارائه دهیم. مهم نیست که نیاز باشد ، تیم پشتیبانی درب رول آپ ما در اینجا برای کمک به شما در یافتن ، طراحی یا مشخص کردن درب مناسب برای پروژه شما به شما کمک می کند. برای خرید درب رول آپ امروز با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شما هستند.شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین اقدام به خرید انواع درب ها کنید.

 

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • eshel

درب رول آپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی