درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

درب اتوماتیک - دوربین مدار بسته - شرکت اشل

درب اتوماتیک از خدمات شرکت اشل می باشد. شرکت اشل عرضه کننده در ب اتوماتیک، دوربین مدار بسته دیجیتال

  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال از فوم های پلی اورتان فشرده تشکیل شده است که آن را عایق کامل حرارت و صدا می کند. ارتفاع درب اتوماتیک سکشنال بین 2.02 متر و 2.4 متر بسته به تقاضای مشتری متفاوت است. عرض پانل های مختلف به علت تغییر پذیری درب ها وجود دارد. جنبش درب اتوماتیک سکشنال 90 درجه افقی - عمودی است که اشغال فضای کمتر را به ارمغان می آورد و دارای  حرکت کاملا بی صدا است.

نمای درب اتوماتیک سکشنال از ورق فولادی دو جداره با پوشش رنگ الکترواستاتیک در رنگ ها و الگوهای مختلف ساخته شده است. رنگ های رایج تر سفید، کرم و دانه های چوبی هستند که با انواع نمادهای مدرن و کلاسیک سازگار هستند و زیبایی منحصر به فردی را برای ساختمان ها به ارمغان می آورند.

با توجه به ضرورت اتوماسیون درب برای ورودی گاراژ ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، علاوه بر سهولت استفاده و امنیت، درب انتخابی کاربران باید کیفیت و زیبایی بالایی داشته و با هماهنگی با نمای ساختمان باشد که درب اتوماتیک سکشنال می تواند بهترین انتخاب باشد. در حال حاضر، درب های گاراژ بخش Verna نسل جدید و درب های مدرن در ایران و بازار جهانی است. با توجه به توصیه ها و رویکردهای معماران، سازندگان و در نهایت کاربران،درب اتوماتیک سکشنال بهترین انتخاب برای اتوماسیون درب ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری با توجه به کیفیت و زیبایی است.


حرکت بی صدا درب اتوماتیک سکشنال

در چند سال گذشته مشاهده شد که درب اتوماتیک سکشنال با کیفیت پایین (مانند کرکره، و غیره)، صداهای حرکتی غیر طبیعی ایجاد می شود که ساکنین ساختمان ها را در نیمه شب آزار می دهند. حرکت عمودی درب های مقطعی همراه با استفاده از یاتاقان های با کیفیت بالا و صاف و لولا باعث حرکت کاملا بی صدا می شود که یکی از مهم ترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک سکشنال است.

سرعت بالا و بازه های نامحدود درب اتوماتیک سکشنال

موتورهای درب اتوماتیک سکشنال با قدرت بالاترین سرعت حرکت (16 سانتیمتر بر ثانیه) را در میان تمام درهای گاراژ اتوماتیک دارند. موتورهای STC دارای ولتاژ 24 ولت دی سی هستند و کویل مس آن به هیچ وجه گرم نمی شود و اجازه می دهد تا برای بازه های نامحدود. موتورهای STC درب اتوماتیک سکشنال مجهز به باتری پشتیبان و سیستم آزاد دستی هستند. علاوه بر این، قابلیت رمزگذاری 100 کنترل از راه دور با این موتورها نیز وجود دارد که موتورهای STC را سریع ترین نام تجاری در آسیا و خاورمیانه ساخته است.

سیستم انتشار دستی درب اتوماتیک سکشنال

در صورت قطع برق یا در شرایط اضطراری که نیازمند دستیابی به درب است، ساده ترین سیستم آزاد دردرب اتوماتیک سکشنال نصب می شود که با کشیدن یک بند ساده کار می کند. با توجه به استفاده ، درب به راحتی می تواند با فشار تنها 15 کیلوگرم در کمتر از 10 ثانیه باز شود، که در هیچ یک از محصولات دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد.


  • ۹۸/۰۳/۱۹
  • eshel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی